Tudástár

A teljes omega-3 zsírsav család

A GNLD azóta dolgozik azon, hogy ismertté tegye az omega-3 zsírsavak fontosságát egészségünkre, fizikai és szellemi frissességünkre, amióta a  kutatók eszkimókon végzett tanulmányai felfedték, hogy pozitív összefüggés van az omega-3 zsírsavak fogyasztása és a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatának csökkentése között.
A legutóbbi kutatások bebizonyították annak fontosságát, hogy az omega-3 zsírsavak családjába tartozó mind a 8 komponenst fogyasszuk, azért, hogy ezen esszenciális tápanyagok szinergikus hatásaiból származó összes előnyt élvezhessük.
Melyek az omega-3 zsírsavak?

ALA – Alfa-linolénsav
SDA – Szteraidonsav
ETA(3) – Eikozatriénsav
ETA – Eikozatetraénsav
EPA – Eikozapentaénsav
HPA – Eneikozapentaénsav
DPA – Dokozapentaénsav
DHA – Dokozahexaénsav

A GNLD legmodernebb és …

Tovább olvasás
Gyakori kérdések és válaszok

Az omega-3 zsírsavak a tüdő számára is fontosak?

Egy japán kutatás igazolta, hogy egy omega-3 zsírsavban gazdag étrend javíthat a krónikus obstruktív tüdőbetegségben szenvedő betegek állapotán. Ez egy jó hír azoknak, akik ebben a betegségben szenvednek, amit legtöbbször a dohányzással, valamint a világon legelterjedtebb 5 krónikus betegséggel hoznak összefüggésbe. Az omega-3 zsírsavak azért is nagyon fontosak,  mert gyulladáscsökkentő hatással is rendelkeznek. A légzőrendszer gyulladása, ahogy szervezetünk más szöveteiben és szerveiben is, betegségek kialakulásához vezethet.

Tovább olvasás
Gyakori kérdések és válaszok

Igaz, hogy az omega-3 zsírsavaknak gyulladáscsökkentő hatása van, ami nagyon hasznos ízületi gyulladások esetén?

A nemzetközi tudományos közösség által végzett kutatások kimutatták az omega-3 halolaj tartalmú étrend-kiegészítők ízületekre gyakorolt gyulladáscsökkentő hatásait, növelik az ízületek teherbírását, és javítanak azon a merevségen, ami reggelente tipikusan jellemző az ízületi gyulladásban szenvedő embereknél. A GNLD Omega-3 Lazacolaj kapszulája a természetes omega-3 zsírsavak megfelelő mennyiségű bevitelét biztosítja, ezáltal segít hosszú távon megőrizni egészségüket, és napról napra jobban érzik majd magukat.

Tovább olvasás
Gyakori kérdések és válaszok

Úgy hallottam, hogy a hal higanyt is tartalmaz, ami veszélyes is lehet. Ha étrend-kiegészítőt szedek, ez a veszély megszűnik?

A hal tartalmazhat higany és egyéb mérgező anyagot, de egy minőségi étrend-kiegészítő segítségével ez kiküszöbölhető. A GNLD Omega-3 Salmon Oil nevű terméke kizárólag csak a hal húsából készül, vagyis az emészthető részéből. Ez nagy mértékben kizárja a mérgezés lehetőségét, mert ez a rész nem tartalmaz gyomirtókat, nehéz fémeket, rovarirtókat, amik általában a halbelsőségekben halmozódnak fel.

Tovább olvasás
Gyakori kérdések és válaszok

Tanácsos a terhesség alatt Omega-3-at szedni?

Persze! A magzat fejlődése során az anya szervezetéből sok esszenciális zsírsavat von el, ugyanakkor a terhesség alatti depressziót az alacsony Omega-3 zsírsav szinttel hozták összefüggésbe. A kutatások azt is bebizonyították, hogy a szoptatás alatt is fontos a kismamáknak omega-3-at tartalmazó kiegészítőt fogyasztani. Gyerekkorban is nagyon fontos megfelelő mennyiségű esszenciális zsírsavat fogyasztani a szem, az idegek és az agy fejlődése szempontjából.

Tovább olvasás
Tudástár

Az OMEGA-3, OMEGA-6 és az esszenciális zsírsavak közti arány

ÉTKEZÉSI ZSÍROK: A JÓK, A ROSSZAK ÉS AZ ESSZENCIÁLISAK
Véget nem érő harcunk folyamán, melyet a kilókkal vívunk, a zsírokat szélsőségesen negatív megvilágításban kezdtük el látni. És abban az igyekezetünkben, hogy étrendünket megszabadítsuk a telített zsírsavaktól és a koleszterintől, sokszor abba a hibába esünk, hogy teljesen kiküszöböljük étrendünkből. De nem minden zsír káros. Vannak jó zsírok is, sőt, egészségünk szempontjából létfontosságúak is léteznek.
Ahhoz, hogy formában tartsuk magunkat, szükségünk van a lipidekre, szterolokra és esszenciális zsírsavakra. Vannak olyan „jó” zsírsavak, melyek a sejthártya felépítésében töltenek be fontos szerepet. Mások az agy, a …

Tovább olvasás
Omega-3 Salmon Oil: Omega 3 zsírsavakat tartalmazó étrendkiegészítő
Étrend kiegészítők

Omega-3 Salmon Oil: Omega 3 zsírsavakat tartalmazó étrendkiegészítő

Miért van az, hogy az eszkimók és azok a népek, akik többnyire halat fogyasztanak kevésbé szenvednek szívbetegségekben és a szívinfarktus sem elterjedt körükben?
Hogyan enyhíti a halolaj az ízületi gyulladást, a menstruációs fájdalmakat és a különböző eredetű gyulladásokat?
Miért nevezik a halat „az agy táplálékának” is?
 
A válasz az omega-3 típusú zsírsavakban van, a zsíros halakban, például a lazacban levő „jó zsírok”, melyek sok szövet és szerv, például a szív, a véredények, az agy, a szem, a bőr és az ízületek egészségét biztosítják. Az omega-3 típusú zsírsavak gyulladáscsökkentő tulajdonsággal is bírnak. Ezért van …

Tovább olvasás